Koristite moćne reči da predstavite profil kompanije na engleskom jeziku

Share

U nastavku teksta podelićemo s vama 4 grupe moćnih engleskih reči koje će profil svake kompanije podići na viši nivo.

Izdvojite se iz gomile

Sa 23 godine iskustva, Academia je jedna od najstarijih i najvećih privatnih škola stranih jezika i komunikacija u Srbiji. Naša specijalnost je prevođenje i lokalizacija sajtova, kao i u poslednje vreme sve traženija usluga konsekutivnog prevođenja tokom Zoom i Skype video sastanaka.

Popunite upitnik u dnu teksta i dozvolite da vam pomognemo u pisanju, prevodu i lokalizaciji korporativnog profila i vebsajta.

Hajde da zajedno razmotrimo 4 ključna elementa moćnog i efektnog korporativnog profila na engleskom jeziku.

Gadjajte u metu

Izbegnite zamku bledog, neubedljivog i monotonog pisanija gde svi profili liče. Gađajte u metu. Iskoristite snagu reči da dobijete marketinški meč.

Svako ko je pisao profil kompanije zna da su najjednostavnija pitanja nekad najteža za odgovor, čak i na maternjem jeziku.

Ko ste vi? Čime se bavite? Zašto da se poslujemo baš sa vama?

Da se uspešno pozicionirate na globalnom tržištu, morate jasno i efektno odgovoriti na ova pitanja.

Pokazaćemo vam kako.

Iskoristite ove 4 moćne grupe reči da stvorite upečatljiv profil na engleskom

1. Koristite akcione glagole da kažete čime se bavite

Reci su mocno oruzje

Reči su moćno oružje. Neka one biju vašu bitku.

Najvažnija stavka u profilu kompanije je vaša delatnost, ono u čemu je vaš biznis najbolji. Zaboravite na generičke, opšte glagole i zamenite ih moćnim akcionim, i gledajte kako reputacija kompanije raste.

Na pitanja What does your company do? Do you make products or provide services? dajete koncizne i precizne odgovore. Glagoli su moćno oružje, iskoristite ih da pogodite pravo u metu.

U listi koja sledi navodimo najčešće korišćene engleske glagole, i ovim simbolom strelice → predlog reči koje ostavljaju snažniji utisak i daju osobeni pečat profilu.

Umesto poznatih i pomalo izlizanih glagola → koristite moćne i efektne sinonime

Do/make → produce, manufacture, generate, develop

Enable → empower, facilitate, implement

Design → compose, create, invent

Make better → improve, advance, raise, enhance

Update → transform, innovate, diversify, revolutionize

2. Imenujte svoj biznis impresivnim imenicama

Imenice su tu da vašoj kompaniji daju identitet. Koristite upečatljive reči ako želite da se izdvojite iz gomile.

Da li ste start-up, multinacionalna kompanija, deoničarsko društvo, preduzetnik..? Šta je to što vas čini jedinstvenim i uspešnim? Pogledajte neke primere:

Company A is a market leader in the production and distribution of aeronautical equipment. 

We are experts in our field with over 50 years’ presence in the field. 

Company A is a leading innovator in the tourism sector.

3. Istaknite ključne kvalitete posebnim pridevima

Kada smo akcionim glagolima i impresivnim imenicama postavili temelj korporativnom profilu, preostaje nam da mu dodamo šmek pažljivo smišljenim pridevima. Oni će vaš kontent učiniti interesantnijim i živopisnijim.

Ovde pridevi služe da privuku pažnju na kompanijska dostignuća i uspehe. Moraju biti specifični za tu oblast kako bi profil odisao korporativnom kulturom i profesionalizmom.

Uporedimo dva opisa dole; koji je efikasniji?

Company A is a producer of electrical appliances for the home.

Company A is a leading producer of cutting edge electrical appliances for the modern home.

Tek nekoliko pažljivo odabranih prideva pretvaraju bledunjavu rečenicu u blistav opis delatnosti firme.

Evo još jednog primera:

Our solutions help businesses in the financing sector make decisions. 

Our innovative solutions help businesses in the financing sector make fast and consistent decisions.

Pridevi su varljivi, i ako se pogrešno koriste mogu imati sasvim suprotan efekat. Da bi stvari bile jasnije, evo primera kako ih ne treba koristiti:

Our productive team has assisted over 500 satisfied clients in the bustling New York area.

“Productive” je ovde potpuno irelevantan podatak, jer klijenti od toga nemaju koristi. Produktivnost tima je benefit za poslodavca a ne za njih. Dalje, “bustling” je ovde zalutao iz turističkog vodiča – nema svrhu ni smisao u kontekstu u kom se nalazi.

S druge strane, pridev “satisfied” je opravdan i važan, jer klijentima pruža relevantnu informaciju.

4. Istaknite se komparativima i superlativima

Ne možemo svi biti “biggest” i “best”, ali kad se ukaže prilika ne bežimo od komparativa i superlativa. Njima se izdvajamo iz mora konkurencije.

Evo odličnih primera:

Our team has consistently achieved faster door-to-door delivery than any other logistics company in the region. 

Thanks to our client management software, we are more responsive than any other local landscaping company.

Our flagship facility boasts the largest capacity for storage in the city. 

We are the most recognized skincare brand in Eastern Europe.

Reči su moćno oružje. Neka one biju korporativnu bitku za vas.

Academia je jedna od najstarijih i najvećih privatnih škola stranih jezika i komunikacija u Srbiji. Dozvolite da vam pomognemo u pisanju, prevodu i lokalizaciji korporativnog profila i vebsajta.

Imate pitanje? Mi imamo odgovor!

 

 

Share