Zdrava hrana: Smoothie u bojama duge

Share

Jedan od najvažnijih faktora zdrave ishrane je raznovrsnost. Napravite svom detetu ukusan obrok iz blendera – smoothie u bojama duge i garantovano mu neće odoleti.

Budući da je ponekad teško ubediti decu, čak i onu malo stariju, da jedu raznovrsno voće i povrće, priskačemo u pomoć receptima za 5 ukusnih smutija u bojama duge. Teško će im odoleti i najtvrdoglavije dete, naročito kad objasnite zašto je svaka od namirnica dobra.

Objašnjenja su jednostavna i logična:

Crveno voće je odlično za srce i krvotok.

Narandžasto voće i povrće štiti kožu i poboljšava vid.

Žuto voće čini da stomak vari bez greške.

Zeleno povrće i voće izvanredno je za zdravlje a naročito za imuni sistem.

Plavo i ljubičasto voće čuva mozak i koštani sistem.

A evo i recepata (vodu u receptima možete zameniti mlekom ali su boje onda mutnije, ili kokosovom vodom koja se može nabaviti u snabdevenijim supermarketima):

Crveni smuti: šolja smrznutih jagoda, 1/2 šolje vode.

Narandžasti smuti: 1 pomorandža, 1/4 šolje mlade šargarepe, 1/4 šolje vode, par kockica leda.

Žuti smuti: 1 banana, 1/4 šolje smrznutog seckanog ananasa, 1/2 šolje vode.

Zeleni smuti:  1/2 šolje smrznutog seckanog ananasa, šaka mladog spanaća, 1/2 šolje vode.

Ljubičasti smuti: 1 šolja smrznutih borovnica, 1/2 šolje vode.

Podelite ovaj članak sa prijateljima na Fejsbuku ili Tviteru ako vam se dopada. Prijatno!

Share